Welcome to licensed pharmacies in Poland:

Non-prescription medicines delivery across Europe.

Frequently ordered: potency boosters (sildenafil OTC), quit smoking aids.

Małgorzata (Anonymous, 83.25.38.) Warszawa 4 years ago

How much does Victoza cost?

How much does victoza currently cost.

1 answer

* required field

You can drag the photo file here.

* required field

Notify of a new answer.
Other messages will not be sent.
Response removed because: is not consistent with community rules.

Katarzyna Domagała Pharmacist

4 years ago

Przesyłam link do dostępności leku w aptekach skoordynowanych z GdziePoLek na terenie całego kraju
https://www.gdziepolek.pl/produkty/82397/victoza-iniekcja/apteki/w-polsce

Cena leku w skali całego kraju utrzymuje się w granicach 190 zł - 639,99 zł.

Ceny leków nierefundowanych są widoczne dla pacjentów po zalogowaniu się. Należy wybrać poszukiwany produkt, a informacja o cenie będzie widoczna przy nazwie konkretnej apteki. Ceny podawane są jednak przez placówki dobrowolnie. Ze względu na dużą konkurencję, nie wszystkie apteki udostępniają nam taką informacje. Jeśli wybrana apteka nie udostępnia ceny swoich produktów na naszym portalu, warto skorzystać z podanego na stronie numeru telefonu do apteki i zapytać o cenę.

Victoza jest preparatem do wstrzykiwań stosowanym u osób chorych na cukrzycę typu 2 jako uzupełnienie diety lub wysiłku fizycznego, kiedy nie mogą oni stosować metforminy lub jako uzupełnienie do terapii innymi lekami. Iniekcja zawiera liraglutyd - analog ludzkiego glukagonopodobnego peptydu. Załączam ulotkę leku: https://www.gdziepolek.pl/produkty/82397/victoza-iniekcja/ulotka

oraz artykuły, które mogą Panią zainteresować: https://www.gdziepolek.pl/tematy/leki-na-cukrzyce https://www.gdziepolek.pl/tematy/ile-kosztuje-zycie-z-cukrzyca https://www.gdziepolek.pl/tematy/cukrzyca-w-ciazy

User questions and answers that provide feedback about products are not verified for the purchase or use of the product. Companies often order anonymous comments to form positive opinions about their products, or negative ones about competitors. Therefore, be guided by the information in the pharmacists' responses in the first place.

Specialists