Welcome to licensed pharmacies in Poland:

Non-prescription medicines delivery across Europe.

Frequently ordered: potency boosters (sildenafil OTC), quit smoking aids.

TOMASZ (Anonymous, 188.146.224.) Warszawa 2 years ago

Why is there no higher dose drug available?

WHAT IS NOT AVAILABLE DRUG A DOSE OF A LARGER DOSE OF KETOKAPS MED A DOSE OF 100 MG IS OVER THE COUNTER WHEN IT APPEARS IN PHARMACIES PHARMACY SHELVES THIS DRUG IN CAPSULES DOSE OF 100 MG KETOPROFENUM THIS DRUG HAS A SALTY AND ANTI-INFLAMMATORY EFFECT ALSO HAS A SCILEPTIC EFFECT ALSO THIS DRUG IS CAPSULES THIS DRUG

3 answers

* required field

You can drag the photo file here.

* required field

Notify of a new answer.
Other messages will not be sent.

TOMASZ (Anonymous, 188.146.224.) 2 years ago

reklama jest dziwignią hadlu tak jest całym świecie w korzystwane celu zarobkowym za reklamy korzystwane na kosumenta kosument kupił jest dobry produkt ładny kolor jak nasza flaga narodowa ten lek hassco ketokaps max przykład jest forma checenia klienta kupna towaru w sklepie czy aptekach na stacjach

TOMASZ (Anonymous, 188.146.224.) 2 years ago

CZY TEN LEK TRAFI NA PÓLKI APTECZNE W POLSCE JEST PRODUCENT POLSKI JEST PRODUCENT PRODUKUJE LEKI BARDZO PUBLARNA JEST TA FIRMA TEN PRODUCEN TO JEST FIRMA FARMACEUTYCZNA HASSCO LEK ? ZNA FIRMA W POLSCE JEST BARDZO ZNANA FIRMA FARMACEUTYCZNA REKLAMUJE SIE W TELEWIZJI W PRASIE INTERNECIE TA FIRMA FARMACEUTYCZNA SIE PROMUJE PARDZO W MEDIACH POLSKICH PUBLICZNYCH MEDIACH I INNYCH MEDIACH TEZ PRYWATYNYCH reklama jest tez rodzaj manipulacji działywanie na człowieka też jest rodzaj manipulacji jak działać na człowieka działa reklama na ludzkom psychikę też działa przykład jest kolor cześciej wykorzystwany reklamach jest to kolor czerwony korzystawnia w reklamach kolor czerwon bardzo cześto wykorzystwany reklamach jest bardzi widocznym kolorem i padający w oko odbiorcy czyli kosumenta czy pacjenta też

User questions and answers that provide feedback about products are not verified for the purchase or use of the product. Companies often order anonymous comments to form positive opinions about their products, or negative ones about competitors. Therefore, be guided by the information in the pharmacists' responses in the first place.

Specialists